AREL Üniversitesi ücretleri 2012 2013

Temmuz 25, 2012 § Yorum bırakın

2012-2013 eğitim-öğretim yılı İstanbul AREL Üniversitesi ücretlerine aşağıdaki tablodan ulaşabilirsiniz.

2012-2013 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İNDİRİM ORANLARI
ÖSYM Yerleştirme Puanı ile 1. Sırada tercih eden öğrencilere      
%10
AREL Eğitim Kurumları Personeli çocuğuna                                    
%50
AREL Liselerinden mezunlara                                                         
%50
İstanbul Arel Üniversitesi’nde okuyan kardeşlere                        
%10
Öğretmen, asker ve polis çocuklarına                                             
%10
Şehit çocuklarına                                                                              
%50

Tagged: ,

Bir Cevap Yazın

What’s this?

You are currently reading AREL Üniversitesi ücretleri 2012 2013 at Üniversiteler, Taban Puanlar, Ücretler 2012 2013.

meta

