Koç Üniversitesi Ücretleri 2012 2013

Temmuz 25, 2012 § Yorum bırakın

2012 -2013 Eğitim Öğretim yılı Koç Üniversitesi Eğitim Ücretleri

Lisans Eğitim Ücreti

Koç Üniversitesi’nde öğretim ücrete tabidir. Ücretler 2012- 2013 ders yılında Hemşirelik Yüksekokulu için KDV dahil 8.000 TL, diğer programlar için 33.500 TL ve Tıp Fakültesi için 46.200 TL olarak belirlenmiştir.
– Koç Üniversitesi, Tıp Fakültesi’nde öğrencilerin yarısı tam burslu, yarısı yarım burslu öğrenim görecektir. Tıp Fakültesi’ne burssuz öğrenci alınmayacaktır.
Kaynak ve Ayrıntı: Koç Üniversitesi Ücretleri

– Ders kitaplarının yıllık ortalama maliyeti 350-500 TL tutarındadır.
– Öğrenciler için ortalama aylık yemek gideri kampüste kalmayanlar için 300 TL, kampüste kalanlar için ise 400 TL mertebesindedir.

Tagged: , ,

Bir Cevap Yazın

What’s this?

You are currently reading Koç Üniversitesi Ücretleri 2012 2013 at Üniversiteler, Taban Puanlar, Ücretler 2012 2013.

meta

