AÖL Kayıt Tarihleri 2012

Temmuz 29, 2012 § Yorum bırakın

2012 – 2013 eğitim öğretim yılı AÖL Açık Öğretim Lisesi Kayıt Tarihleri ve Kayıt yenileme tarihleri büyük ihtimalle Ağustos ayının sonlarında başlayıp, Eylül ortalarına kadar devam edecektir. İş takvimi yayınlandığında tam tarihleri sizlerle paylaşabileceğiz.

 

Kaynak: AÖL Kayıt Tarihleri 2012

 

Açık Öğretim Lisesi 2012 – 2013 Eğitim – Öğretim Yılı İş Takvimi henüz hazırlanmadığı için YENİ KAYIT tarihleri de belli olmamıştır. Muhtemelen Ağustos ayının sonlarında başlayıp Eylül ayı ortasına kadar devam edecektir. Konu netlik kazandığı andan itibaren web sitemizde duyuru yapılacaktır.

Tagged: , , ,

Bir Cevap Yazın

What’s this?

You are currently reading AÖL Kayıt Tarihleri 2012 at Üniversiteler, Taban Puanlar, Ücretler 2012 2013.

meta

