2012 KPSS Ortaöğretim Önlisans Sınavı Ne Zaman Yapılacak

Ağustos 11, 2012 § Yorum bırakın

Lise ve 2 Yıllık Üniversite mezunları için yapılacak olan 2012 KPSS Ortaöğretim Önlisans sınavı ne zaman yapılacak, cevap 23 Eylül 2012 tarihinde yapılacak.

23 Eylül 2012 Tarihinde yapılacak olan KPSS Ortaöğretim Önlisans  sınav giriş belgeleri (Lise ve 2 Yıllık Üniversite Mezunları) adreslere postalanmayacaktır. KPSS Lisans sınavına nerede gireceğinizi gösteren Sınav giriş belgeleri sınav tarihinden 7-10 gün önce açıklanır. 2012 KPSS Ortaöğretim Önlisans ne zaman yapılacak ?

Kaynak: http://www.gribilge.com/2012/08/2012-kpss-ortaogretim-onlisans-sinavi-ne-zaman-yapilacak

Tagged:

Bir Cevap Yazın

What’s this?

You are currently reading 2012 KPSS Ortaöğretim Önlisans Sınavı Ne Zaman Yapılacak at Üniversiteler, Taban Puanlar, Ücretler 2012 2013.

meta

