AÖL Kayıt Tarihleri 2012

Eylül 4, 2012 § Yorum bırakın

2012 – 2013 eğitim öğretim yılı AÖL Açık Öğretim Lisesi Kayıt Tarihleri ve Kayıt yenileme tarihleri açıklandı. Buna göre 2012-2013 Eğitim-Öğretim yılı I. dönem Yeni Kayıt işlemleri: 31 Ağustos  – 21 Eylül 2012 tarihlerinde yapılacak. AÖL 2012 Kayıt Tarihleri

2012-2013 Eğitim-Öğretim yılı I. dönem Kayıt Yenileme işlemleri ise 17 Eylül – 12 Ekim 2012 tarihleri arasında yapılacaktır.

Notlar:

  • Yeni Kayıt : Açık Öğretim Lisesi’ne ilk defa kayıt yaptıran veya üst üste iki kez kayıt yaptırmamış SİLİK durumdaki öğrencilerin yaptığı işleme denir.
  • Kayıt Yenileme :  Açık Öğretim Lisesi’nde okuyan, AKTİF ve DONUK öğrencilerin sınava girebilmek için yaptırdıkları işleme denir. Son dönemlerde SİLİK öğrencilerin de kayıt yenileme işlemi yapılmaktadır.

 

Tagged:

Bir Cevap Yazın

What’s this?

You are currently reading AÖL Kayıt Tarihleri 2012 at Üniversiteler, Taban Puanlar, Ücretler 2012 2013.

meta

