Açıköğretim 2012 – 2013 Vize Tarihleri

Kasım 1, 2012 § Yorum bırakın

2012 – 2013 eğitim öğretim yılı Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi ara sınavları (vizeler) 5-6 Ocak 2013 tarihlerinde yapılacaktır. Dönem sonu yapılan olan final sınavları ise 9-10 Şubat 2013 tarihlerinde yapılacaktır.

Ayrıntılı Bilgi: Açıköğretim Ara Sınav Vize Tarihleri 2012 2013

Tagged:

Bir Cevap Yazın

What’s this?

You are currently reading Açıköğretim 2012 – 2013 Vize Tarihleri at Üniversiteler, Taban Puanlar, Ücretler 2012 2013.

meta

